15.11.10

3D

Не знам тачно зашто се то није десило раније али ове недеље сам први пут гледао филм 3D цвикама. Можда би се то десило чак и касније да нисам на прагу суделовања на пројекту који укључује ту технолођију, стога избор филма у овом тренутку и за први пут није могао бити најсрећнији, али свакако је победник у поређењу са Ухвати ритам и Борба титана. Шрек: Срећан заувек, благо њему, ми је познат од пре сто година и ко зна у шта се то претворило. Дакле, Легенда о чуварима. Летење је обећавало. И сове. Ах, сове...Нисам ја за неке ривјуове и тако то, но, свеопшти утисак ме гони да једва чекам следећи иоле занимљив филм у 3D. Визуални део је предобар! Прича је толико шаблонски адаптирана (изгледа да је рађено по књижевном серијалу) и за тај епски миље збрзана да вам уопште неће одвлачити фокус са дивно анимираних замаха крила, виорења перушки и узбудљиво кадрираних борби. Штета што су се толики труд и вештина регрутовали за филм заснован на законима франшизинга, но, свој део су ђаволски добро одрадили и то је лепо.
Филм сам планирао гледати у Таквуду. Стигао доста раније, морао чекати отварање благајне и за то време у Пионирском парку нажврљао:

Доласком на тазе отворену благајну сазнао сам да ћу бити спречен у гледању од стране злих техничких проблема, који тако немилосрдно освајају сваки елктрификовани кутак ове земље. Међутим, у инат њима сазнао сам да у Дому синдиката почиње 10 минута касније него у Таквуду и појурио к'тамо. Био сам бржи од њих и збиља уживао.

Нема коментара:

Постави коментар